v 37-38 - 14/9 och 21/9 - Badminton i Tennishallen

Välkomna till världens snabbaste bollsport!

På lördagarna den 14/9 och den 21/9 träffas vi i Eksjö tennishall (Östanågatan 2) kl. 10:00 – 11:30 att testa världens snabbaste bollsport - badminton.
Deltagarna behöver kläder och skor för inomhusidrott. Racketar och bollar finns att låna men den som har ett eget racket får gärna ta det med sig.
Vi kommer tillsammans med Eksjö Badmintonförenings ungdomar träna racketteknik och fotarbete. Så klart kommer vi också spela match.
Kontaktperson är Martin Adamson 070-250 68 96 alt. martin.adamson@hoglandetstad.se

Varmt välkomna till tennishallen!