VARNING!
Du använder en urgammal och dålig webbläsare, som inte följer modern webbstandard.
Var vänlig uppdatera, eller använd en annan webbläsare, för att uppleva Eksjö idrottsskolas webbsida som det är tänkt. Tack!

Aktuell information

Här hittar du aktuell information om nästa aktivitet med Eksjö idrottsskola. Normalt läggs informationen upp på tisdag eller onsdag samma vecka som aktiviteten genomförs.

För att planera på lite längre sikt, ta en titt på översikten som du hittar under
PROGRAM.

v 03 - 18/1 - Innebandy i ITolvhallen

Innebandyklubben Husar välkomnar idrottsskolan till att prova på innebandy!

Lördagen den 18 januari träffas vi i ITolvhallen mellan 10.00-11.00
Ta med kläder för inomhusträning, shorts, T-shirt, skor och vattenflaska. Om man har en innebandyklubba och glasögon tar man med även det annars finns det att låna på plats.
Klockan 10.00 kommer ledare från PF -10/-11 informera lite kort om verksamheten som finns idag. Träningstider, medlemsavgifter, poolspel m.m. Passa då på att fråga om ni undrar över någonting.
Undrar ni någonting innan dess kan ni höra av er till Camilla Wiberg 073 - 05 75 291 eller via mail camilla.gustafsson76@gmail.com

Varmt välkomna!