v 38 - 19/9 - Scouting vid scoutstugan i Skälsnäs

Välkomna till Eksjö Scoutkår!

Var

Scoutstugan i Skälsnäs utanför Eksjö.

När

2020-09-19 kl 1000-1200. Samling kl 0930 på parkeringen vid hotellannexet mitt emot järnvägsstationen för samåkning.

OBS

Vi kommer vara utomhus, ta på och ta med kläder efter väder.

Svenska Scouter är en politiskt och religiös oberoende organisation. Vi träffas varannan lördag i vår stuga. Till våra avdelningsmöten Familjescouting välkomnas hela familjen. Givetvis går det bra om endast idrottsskolans elev själv vill delta.

För närmare information ring eller maila : Ursula Scheibling 073-0430325, kvällstidursula_scheibling@hotmail.com

www.eksjoscoutkar.se