v 09 - 6/3 - Budon är inställd

Tyvärr är budon på lördag inställd, då alla budoklubbens aktiviteter är pausade på grund av pandemin.

Eksjö idrottsskolas policy

Vår policy är att varje förening som ingår i Eksjö idrottsskola gör en bedömning utifrån sina förutsättningar och aktuellt läge, och fattar ett eget beslut om de anser att aktiviteten är säker att genomföra för barn och ledare.

I grunden tycker vi alla att det är viktigt med kroppsrörelse, inte minst för våra barn, men i det här läget är det viktigare att undvika smittspridning.