v 48 - 4/12 - Handboll i Itolv-hallen

Hej och välkommen att testa på handboll!

Lördagen den 30 November får ni pröva handboll! Vi kommer hålla till i Itolv-hallen mellan kl 10.00 -11.30

Vi rör oss och leker med bollar. Barnen får testa på olika handbollsövningar och även givetvis att spela handboll. Vi kommer att spela med mjuka bollar och små mål.

Kom ombytta till träningskläder och inomhusskor. Ta gärna med en vattenflaska.

Tänk på:

• Har man långt hår ska det vara uppsatt.
  • Inga örhängen.

Hjärtligt välkomna till lite bollskoj!

Anna Lindholm och Frida Strandberg