v 50 - 16/12 - Bordtennis och Budo i Prästängshallen (Spegelsalen och Budosalen)

Eksjö idrottsskola bjuder in till att prova på budo med Eksjö Budoklubb samt bordtennis med BTK Final.

Vi kommer att dela in er klassvis i två olika grupper, varav ena gruppen får prova budo denna termin och bordtennis nästa termin.

När:

Lördag den 16 december mellan klockan 10:00-11:30.

Var:

Prästängshallen/Spegelsalen

Utrustning:

BUDO: Långa träningsbyxor, T-tröja, inga skor

BORDTENNIS: träningskläder inomhus, vattenflaska och gympaskor

Kontakt:

BUDO: Mattias Nilsson, 073-0717 499