v 02 - 12/1 - Ridning på Persö

Välkomna till en spännande dag på Persö där Eksjöortens Ryttarförening håller till!

Lördagarna 12 januarioch 2 februari är det dags, båda dagarna är tiden 10-12. Ni får förutom att rida på våra snälla lektionshästar, också vara med i stallet och se hur man förbereder sig själv och hästen för ridning, och att sköta om hästarna.

Utrustning är stövlar eller kängor med klack, handskar är också bra att ha. Hjälm och säkerhetsväst finns att låna. Det är kyligt i ridhuset så ha en varm jacka på dig.

Föräldrar får väldigt gärna vara med och hjälpa till på olika sätt.

Välkomna!

Kontaktpersoner: Sanna Ekvall (072-5162945) och Lotta Andersson (076-1304729)

www.eksjorf.se/