VARNING!
Du använder en urgammal och dålig webbläsare, som inte följer modern webbstandard.
Var vänlig uppdatera, eller använd en annan webbläsare, för att uppleva Eksjö idrottsskolas webbsida som det är tänkt. Tack!

Aktuell information

Här hittar du aktuell information om nästa aktivitet med Eksjö idrottsskola. Normalt läggs informationen upp på tisdag eller onsdag samma vecka som aktiviteten genomförs.

För att planera på lite längre sikt, ta en titt på översikten som du hittar under
PROGRAM.

v 20 - 18/5 - Golf på Skedhult golfbana

Lördagen den 18 maj välkomnar Eksjö golfklubb idrottsskolan till att pröva på golf.

Vi träffas 10.00 och håller på till 12.00.

Ta med er kläder efter väder och om ni har har egna golfklubbor så får ni gärna använda dem under träningen. För er som inte har golfklubbor kommer klubben att tillhanda hålla er med det.

Upplägg

10.00- 11.20 Barnen får en genomgång på de olika golfslagen av våra ledare
11.20- 12.00. Föräldrar och barnen får testa på golf gemensamt.

Har ni några frågor är ni välkomna att ringa mig på 0381-13525 eller skicka mail till andreas@eksogk.se

Varmt välkomna!