v 13 - 28/3 - Tennisen är inställd!

Tennisen på lördag är inställd!

Tyvärr måste vi meddela att tennisen på lördag den 28 mars är inställd, då Eksjö Tennisförening har valt att pausa sin verksamhet på grund av den pågående Corona-pandemin.

Under veckorna 14-15 har vi ett planerat uppehåll på grund av påsk, och nästa planerade verksamhet är alltså scouting vecka 16.

Varje förening fattar sina egna beslut om huruvida de ska genomföra eller ställa in sin verksamhet, och aktuell information hittar du, som alltid, här på hemsidan. Vi i idrottsskolan hoppas naturligtvis att verksamheten för våra barn kan genomföras i så stor utsträckning som möjligt.

Ta det försiktigt, följ myndigheternas råd, men sluta inte röra på er. Det är lika viktigt som tidigare, om inte viktigare, att både barn och vuxna rör på sig. Ut och lek tillsammans i den friska luften!

/Styrelsen för Eksjö idrottsskola genom hemsidesansvarig Johan Lindqvist.

Foto: Ben Hershey