VARNING!
Du använder en urgammal och dålig webbläsare, som inte följer modern webbstandard.
Var vänlig uppdatera, eller använd en annan webbläsare, för att uppleva Eksjö idrottsskolas webbsida som det är tänkt. Tack!

Välkommen till Eksjö idrottsskola

- där andraklassare i Eksjö kommun och Ydre under ett helt år får prova olika aktiviteter!

Aktuell information

Du hittar alltid den mest aktuella informationen om våra aktiviteter här på vår hemsida. Följ oss gärna på Facebook eller på Instagram för att få påminnelser direkt i din mobiltelefon.

Följ oss på sociala medier!

v 16 - 20/4 - Orientering

Välkommen till orientering!

Eksjö skid- och orienteringsklubb vill välkomna alla årskurs 2:or ut till Skidstugan den 20/4.  Mellan kl. 10.00 - 12.00 testar vi på olika moment inom orienteringen.

Du behöver ha kläder som är lätta att springa i och gympaskor. Har ni några frågor, så hör av er till Åsa Persson 072-325 62 86 eller Jenny Jakobsson 076-169 03 67.

Vi ser fram emot att träffa er!

/Jenny och Åsa