Eksjö idrottsskola 2020-2021 är avslutad!

Eksjö idrottsskola

Nu är året med Eksjö idrottsskola avslutat

...men det finns en ny chans!

Vi i de medverkande föreningarna, och styrelsen i Eksjö idrottsskola, tackar för oss - och för alla barns medverkan. Vi hoppas att alla barn har haft kul!

Vår förhoppning är också att barnen hittat någon aktivitet de gillar och gärna vill fortsätta med.

Idrottsskolan går i repris!

Vi är ledsna att så stora delar av årets program inte kunde genomföras på grund av Corona och risken för Covid-19. Därför har vi bestämt oss att låta årets barn få möjlighet att delta även i nästa års aktiviteter!

Mer info kommer här på hemsidan inom kort (efter årsmötet). Du behöver i nuläget inte anmäla ditt barn igen.

Har du någon feedback till oss?

Har ni feedback till styrelsen i Eksjö idrottsskola, eller några förslag för att göra vår verksamhet bättre, får ni gärna höra av er! Det går bra att skriva en kommentar här, på Facebook eller att kontakta någon i styrelsen. Kontaktuppgifter hittar ni här.

I augusti kör vi igång idrottsskolan igen, och då vänder vi oss till BÅDE andraklassarna OCH tredjeklassarna under 2021-2022. Mer information kommer på vår hemsida!

Trevlig sommar!

/styrelsen i Eksjö idrottsskola