VARNING!
Du använder en urgammal och dålig webbläsare, som inte följer modern webbstandard.
Var vänlig uppdatera, eller använd en annan webbläsare, för att uppleva Eksjö idrottsskolas webbsida som det är tänkt. Tack!

Eksjö idrottsskolas personuppgiftspolicy

Denna sida är skapad 2024-08-20.
Här kommer vi inom kort beskriva hur vi hanterar personuppgifter inom Eksjö idrottsskola.

Hantering av personuppgifter inom Eksjö idrottsskola

Lorem ipsum dolor sit amet, sapien platea morbi dolor lacus nunc, nunc ullamcorper. Felis aliquet egestas vitae, nibh ante quis quis dolor sed mauris. Erat lectus sem ut lobortis, adipiscing ligula eleifend, sodales fringilla mattis dui nullam. Ac massa aliquet.

Organisation

Personuppgiftsansvarig

Personuppgiftsanvarig vid Eksjö idrottsskola är:

Insamling av personuppgifter

Vi samlar endast in personuppgifter i samband med anmälan till Eksjö idrottsskola.

Användning av insamlade personuppgifter

Insamlade personuppgifter används under året med Eksjö idrottsskola för att veta hur många barn som vill delta, kontrollera betalning, veta hur många t-shirts vi ska dela ut, informera arrangerande föreningar om deltagarna i deras aktiviteter (inklusive särskilda personliga hänsyn som måste tas), och för statistikändamål.

Uppgifterna raderas något år efter att idrottsskolan genomförts.

Den här webbsidan använder, som de flesta andra webbsidor också gör, kakor för att göra din användarupplevelse bättre och för att mäta användningen.

Vi samlar inte in någon personlig information utan ditt medgivande (som t.ex. vid anmälan till idrottsskolan).